Kommentarer:

1 Anonym:

Tycker nog fortfarande att ettan och fyran är bäst. Varför inte rosa med svarta knutar😜

2 Mattias :

Det var inte min menig att glömma att skriva mitt namn.

Svar: 😊😊😊
Jörgen Lundell

3 Sara Fredriksson :

Gillar oxå 1 å 4 bäst hittills 😉
Lycka till, ett stort beslut dedär med färg.

4 Sandra :

Vill ni ha en accentfärg skulle jag nog välja att ha den på dörren istället. Och i övrigt som förslag 1 eller 4. Vinröd dörr passar till båda de förslagen.

5 Snyggt!:

Snyggt!

6 Albertina2:

Snyggt!

Svar: Mycket talar för att det blir något som liknar detta förslag.
Jörgen Lundell

7 Julia:

Jag håller me sandra!

8 Julia:

Jag håller me sandra!

9 Helen:

Vinröd dörr är nog snyggt el kanske grå.

Svar: Men nu har vi en färdigmålad vit :(, kanske målar vi om den.
Jörgen Lundell

10 Albertina2:

Vit dubbeldörr är 👍

Kommentera här: