2016-03-11 Hallen

Nu har turen kommit till väggarna i hallen. Vi har tänkt oss pärlspåntpanel nederst och en tapet överst. Här har vi gjort tre förslag, dvs tre olika koncept.
 
1. Grå panel och ett gammalt mönster på tapeten.
2. Grå panel och en tapet med motiv hämtat från naturen. Det kan vara blommor, träd eller ormbunkar
3. Här är det ett exempel där den grå panelen har kompletterats med ett abstrakt motiv.
 
Man får tänka på att hallen blir det som bilder ihop hela villan. Det är en ganska stor väggyta i hallen.
 

Kommentarer:

1 Maria:

Så spännande val, alla tre är väldigt vackra på sitt vis.
Matia

2 Mattias:

Jag tror att nummer två skulle passa er bra. Den kombinationen tycker jag själv om också.

3 Eva Lundell:

Nr 2 gillar jag mest.
Eva lundell

4 Helen:

Nummer 1, klassiskt o snyggt. Nr två är oxå vacker

5 Tina Lundell:

Alla är fina men nr 1 känns mest tilltalande, tycker jag.

6 Anonym:

Nr 2 gillar jag bäst

7 Anonym:

/Sara Fredriksson :)

8 Albertina:

Sitter i rätt ordning! Nr 1 är snyggast, blommor har ni utanför dörren.

Svar: Blommor blir det nog,men det dröjer nog ☺
Jörgen Lundell

9 Gudrun:

Nr 2 tycker jag.

10 Sandra :

Om man väljer nr 2 har man ju redan fört i färger som kommer att styra vad ni kan ha i angränsande rum... annars är just den väldigt fin. Jag skulle nog välja grå eller ljusbrun ton med lite variation i alla olika rum, och sefan fylla på med färger på textil och saker istället.

Svar: Det blev ingen av de tre som vi hade som förslag. Vi tänkte ungefär så. Problemet är att den ska vara ihop med panel på en del av hallen och i hellängd på en annan del. Alltså har vi valt en med mindre färg. Den heter Silveräng. Vi har tyvärr ingen bra bild på den.
Jörgen Lundell

Kommentera här: